Wij zijn het SiR Goodwill team – klaar om in co-creatie te schitteren!

Gastvrijheid zit in ons dna

Ons team bestaat uit twee senior adviseurs, twee junior adviseurs, en een aantal projectmedewerkers afkomstig van Hotelschool The Hague, Hotel Management School Maastricht, ROCTOP, HAS Hogeschool en Zuyd Hogeschool.

Sepp Rickli

Eigenaar en mede-ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode

NIET WIJZIGEN

Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.

Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

Lees hier mijn verhaal

Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.

Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

Neem contact met mij op

Bastiaan Stoker

EXPERIENCE CONSULTANT

NIET WIJZIGEN

Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.

Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

Lees hier mijn verhaal

Inmiddels ben ik alweer een aantal jaren werkzaam namens SiR Goodwill bij verschillende opdrachtgevers in de zorg. Ik denk graag mee met zorgprofessionals over “hoe kunnen we hospitality belangrijk en borgen in de verschillende processen?” Met uiteindelijk als doel de relatie van de zorg organisatie met hun patiënt te optimaliseren. Het is hierin essentieel om de eindgebruiker/patiënt onderdeel te maken van het verbeterproces.

Mijn achtergrond is Hotelschool The Hague en verschillende ervaringen in de horeca. Binnen onze projecten maken wij hospitality en de relatie met de eindgebruiker belangrijk. Als ik dan mag terugkijken bij de verschillende horecagelegenheden waar ik heb gewerkt, springt er eentje voor mij bovenuit. Dat is Kasteel de Wittenburg in Wassenaar. Een prachtige locatie waar kwaliteit altijd voorop staat. Tijdens mijn jaren bij de Wittenburg heb ik prachtige evenementen van groot tot klein meegemaakt. Alle evenementen zijn daar even belangrijk en iedereen die een kasteel bezoekt moet zich speciaal voelen. Het zit dan met name in de kleine details die een grote indruk maken op de gasten. Het is mooi om deze ervaringen nu in de zorg te mogen en kunnen vertalen.

Mocht je benieuwd zijn over het pad dat mij tot dit punt heeft gebracht, kun je mij gerust een berichtje sturen!

Neem contact met mij op

Eva Nieuwkoop

JUNIOR EXPERIENCE CONSULTANT

NIET WIJZIGEN

Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.

Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

Lees hier mijn verhaal
Ik heb mijn passie voor de zorg ontdekt tijdens mijn opleiding aan de Hotel Management School Maastricht, waar ik ben afgestudeerd in de richting van ‘Horizons in Hospitality’. Na het afronden van mijn managementstage bij het Anna ziekenhuis in Geldrop, en daarmee ook mijn bachelor, ben ik als junior experience consultant aan de slag gegaan bij SiR Goodwill. Ik heb ervaring opgedaan bij verschillende afdelingen, waaronder de schoonmaak, vrijwilligerscoördinatie en de catering voor zowel patiënten als medewerkers en bezoekers. Het geeft mij ontzettend veel voldoening om voor alle bezoekers, patiënten en medewerkers in het ziekenhuis een aangename ervaring te kunnen faciliteren.
Inmiddels heb ik een MSc behaald aan de University of Glasgow en werk ik nog steeds voor SiR Goodwill. Ik hou me voornamelijk bezig met Sales en Marketing, en ben daarnaast betrokken bij het SiRrounding project.
 

Mocht je meer willen weten of vragen hebben over mij, mijn stage of projecten, kan je me altijd een berichtje sturen!

Neem contact met mij op

Cheyenne Bakker

JUNIOR EXPERIENCE CONSULTANT

NIET WIJZIGEN

Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.

Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

Lees hier mijn verhaal

Sinds 2021 ben ik actief voor SiR Goodwill. Destijds ben ik begonnen als stagiaire; tijdens deze periode heb ik onderzoek gedaan naar het online maken van afspraken, en heb ik ook onderzoek gedaan naar complementaire zorg binnen het ziekenhuis.

De reden dat ik heb gekozen om mij te richten op zorg is omdat ik graag op maatschappelijk gebied iets bijdraag. Met die instelling ben ik naast mijn studie een aantal jaar geleden gaan werken in de zorg, eerst in een verzorgingstehuis op de psychogeriatrische afdeling en daarna in de thuiszorg. Ik haal veel voldoening uit het positief bijdragen aan iemands kwaliteit van leven, en hoop dit dan ook gedurende mijn carrière te kunnen blijven doen! Mijn uiteindelijke doel is om mijn kennis en competenties vanuit de hotel industrie toe te passen om de zorg te verbeteren.

Inmiddels houd ik mij bezig met het begeleiden van verbetertrajecten omtrent de schoonmaak in het OLVG en Nieuw Unicum, werk ik aan de ontwikkeling van SiRrounding en ben ik verantwoordelijk voor de interne kwaliteitsbewaking.

Neem contact met mij op

Sophie Panetta

Projectmedewerker

NIET WIJZIGEN

Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.

Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

Lees hier mijn verhaal

De afgelopen vijf jaar heeft mijn passie voor de zorgsector zich ontwikkeld door mijn bijbaan in de ouderenzorg en vrijwilligerswerk bij een hospice. 

Omdat iets bijdragen aan de maatschappij me voldoening geeft, vind ik het implementeren van gastvrijheid in de zorg en het verbeteren van patiëntbeleving erg interessant. Hier heb ik op theoretisch vlak veel over geleerd tijdens de minor ‘Horizons in Hospitality’. Nu is het tijd om deze kennis om te zetten naar de praktijk, tijdens mijn stage als projectmedewerker bij het OLVG-ziekenhuis in Amsterdam West en Oost. Ik zal me vooral focussen op projecten met betrekking tot gastvrijheid binnen de afdelingen Eten en Drinken, het Patiënten Servicepunt en Schoonmaak. 

Neem contact op

Marije Voors

Projectmedewerker

NIET WIJZIGEN

Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.

Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

Lees hier mijn verhaal

Mijn passie voor maatschappelijke kwesties heeft me bij SiR Goodwill gebracht, en ik ben ontzettend enthousiast over mijn rol als projectmedewerker. Dit is mijn eindstage vanuit de Hotel Management School Maastricht, en tot en met januari 2025 ga ik aan de slag met verschillende projecten. Tijdens mijn studie heb ik inzicht gekregen in de impact van gastvrijheid en hoe dit kan bijdragen aan een positieve ervaring voor patiënten en bezoekers in de zorgsector. Bij SiR Goodwill leer ik met veel plezier over de praktische en strategische kant van gastvrijheid in de zorg. 

In werk mee aan het project over het nieuwe eet- en drinkconcept van het Martini Ziekenhuis, evenals het nieuwe eet- en drinkconcept en de schoonmaakdiensten van Nieuw Unicum. Ik heb een brede interesse, en door de afwisseling in projecten krijg ik de kans om vanuit verschillende hoeken te leren tijdens mijn stage. Gedurende de week reis ik van stad naar stad om de verschillende instellingen en ziekenhuizen te bezoeken en hier te werken, wat goed bij me past, want ik houd van uitdaging en een dynamische werkomgeving.

Neem contact op

Partners

Ecofarm
Enalyzer
Anna
Logo-Alpheios Copy
Logo-Nolost
Victa
Hago
Sign
Martini Ziekenhuis een Santeon ziekenhuis Blauw groot
VH_Zonder_Payoff_RGB
logo@2x

Volg ons op LinkedIn!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Contact

Bisschop Romerostraat 13
1447 ZV Purmerend
M +31(0)6 81 31 32 38
E eva@sirgoodwill.org