Onze opdrachtgevers zijn Onze Trots!

Gastvrijheid zit in ons dna

Logo-Nolost
KPN-Logo.svg_
OLVG
Vriendenvanolvg
Logo-Alpheios
2011_CBRE_Logo_Green
Deloitte.svg_
Logo-Alpheios Copy
Anna
Martini Ziekenhuis een Santeon ziekenhuis Blauw groot
Onze Lieve Vrouwen Gasthuis

Bij OLVG (hét stadsziekenhuis van Groot Amsterdam met 6000 medewerkers) mogen wij bijdragen aan het inspelen op de wensen en behoeften van de diverse en unieke patiënten die OLVG ontvangt, op een gastvrije en persoonlijke manier:

  • Wachtkamermanagement op verschillende poli’s verbeteren
  • Net Promoter Score verhogen, resulterend in een 9+ omgeving
  • Betrekken van de stem van eindgebruikers zoals patiënten en medewerkers
  • Uitvoeren van metingen om het resultaatgericht werken te stimuleren
  • Focus op contactmomenten in de patiëntenreis
  • Eten en drinken onderscheidend maken in de zorg
KPN

Bij KPN (Hoofdkantoor te Den Haag met 6.000 medewerkers) hebben wij de volgende projecten / innovaties gedaan binnen de SiR Goodwill methode:

  • Schoonmaakbeleving in de toiletten
  • Leveren van belevingstraktaties vanuit catering naar alle afdelingen – verjaardagen, jubilea, afscheid, etc.
  • Gezond en lekker eten in het restaurant – lokale leveranciers, verse salades, medewerkers koken voor medewerkers, etc.
  • Ontvangst- en beveiligingsrobot – gastvrij en modern ingevuld
  • Leveren van postorders voor alle medewerkers – privé bestellingen die men op het werk bezorgd krijgt
  • Autowassen tijdens het werk
Deloitte & CBRE

CBRE (een van de grootste facilitaire dienstverlener mondiaal) bij Deloitte – kantoren Rotterdam en Amsterdam (Edge):

  • Kantoorschoonmaak ondersteund met een ‘cleaning kit’
  • Schoonmaakbeleving in de toiletten
  • Onderscheidende en gastvrije ontvangst bij de verschillende recepties
  • Klantgerichte events organiseren met onderscheidende gastvrijheid
Westerveld
Bij Westerveld (hét schoonmaakbedrijf van de stadsziekenhuizen OLVG) mogen wij bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit en patiëntbeleving van de schoonmaak in het ziekenhuis. Wij houden ons bezig met:

  • De metingen van patiëntbeleving EN verbeteracties van de verpleegafdelingen, poliklinieken, kantoorruimtes, OK’s, bevalcentrum en openbare ruimtes.
  • De schoonmaakbeleving verbeteren van de eindgebruikers.
  • Uitvoeren van metingen doormiddel van enquêtes afnemen bij medewerkers, patiënten en bezoekers om resultaatgericht te werken.
  • De waardering voor de schoonmaakmedewerkers vergroten.
Anna Ziekenhuis

Het Anna ‘ziekenhuis’ te Geldrop heeft sinds april 2021 de gehele schoonmaak in eigen beheer genomen. Hierdoor verwacht het Anna te zorgen voor meer verbinding, een vergrote toegevoegde waarde, verbeterde beleving en meer persoonlijke aandacht voor patiënten, bezoekers en medewerkers. Een mooie verwachting die deels inzichtelijk kan worden gemaakt door middel van een samenwerking met SiR Goodwill en Alpheios.

Door het inzichtelijk maken van de beleving kan er nóg beter worden ingespeeld op de wensen en behoeftes van de eindgebruikers. SiR Goodwill (in samenwerking met Alpheios) kan als externe partij metingen uitvoeren en een verbetertraject begeleiden, zodat de eindgebruikers hun ervaring met schoonmaak als een 9+ gaan ervaren. SiR Goodwill zal deze begeleiding verzorgen door onder andere een verbeterplan op te stellen samen met een kernteam, ambassadeurs te betrekken en nieuwe metingen uit te voeren.

 

Volg ons op LinkedIn!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Contact

Bisschop Romerostraat 13
1447 ZV Purmerend
M +31(0)6 81 31 32 38
E eva@sirgoodwill.org