Wij zijn het SiR Goodwill team – klaar om in co-creatie te schitteren!
Gastvrijheid zit in ons dna
Ons team bestaat uit twee senior adviseurs, twee junior adviseurs, en een aantal projectmedewerkers afkomstig van Hotelschool The Hague, Hotel Management School Maastricht, ROCTOP, HAS Hogeschool en Zuyd Hogeschool.
Sepp Rickli
Eigenaar en mede-ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Neem contact met mij op
Email: sepp@sirgoodwill.org
Telefoon: 0653837746
Bastiaan Stoker
EXPERIENCE CONSULTANT
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
Inmiddels ben ik alweer een aantal jaren werkzaam namens SiR Goodwill bij verschillende opdrachtgevers in de zorg. Ik denk graag mee met zorgprofessionals over “hoe kunnen we hospitality belangrijk en borgen in de verschillende processen?” Met uiteindelijk als doel de relatie van de zorg organisatie met hun patiënt te optimaliseren. Het is hierin essentieel om de eindgebruiker/patiënt onderdeel te maken van het verbeterproces.
Mijn achtergrond is Hotelschool The Hague en verschillende ervaringen in de horeca. Binnen onze projecten maken wij hospitality en de relatie met de eindgebruiker belangrijk. Als ik dan mag terugkijken bij de verschillende horecagelegenheden waar ik heb gewerkt, springt er eentje voor mij bovenuit. Dat is Kasteel de Wittenburg in Wassenaar. Een prachtige locatie waar kwaliteit altijd voorop staat. Tijdens mijn jaren bij de Wittenburg heb ik prachtige evenementen van groot tot klein meegemaakt. Alle evenementen zijn daar even belangrijk en iedereen die een kasteel bezoekt moet zich speciaal voelen. Het zit dan met name in de kleine details die een grote indruk maken op de gasten. Het is mooi om deze ervaringen nu in de zorg te mogen en kunnen vertalen.
Mocht je benieuwd zijn over het pad dat mij tot dit punt heeft gebracht, kun je mij gerust een berichtje sturen!
Neem contact met mij op
Email: bastiaan@sirgoodwill.org
Telefoon: 0651817936
Sophie Panetta
Projectmedewerker
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
De afgelopen vijf jaar heeft mijn passie voor de zorgsector zich ontwikkeld door mijn bijbaan in de ouderenzorg en vrijwilligerswerk bij een hospice.
Omdat iets bijdragen aan de maatschappij me voldoening geeft, vind ik het implementeren van gastvrijheid in de zorg en het verbeteren van patiëntbeleving erg interessant. Hier heb ik op theoretisch vlak veel over geleerd tijdens de minor ‘Horizons in Hospitality’. Nu is het tijd om deze kennis om te zetten naar de praktijk, tijdens mijn stage als projectmedewerker bij het OLVG-ziekenhuis in Amsterdam West en Oost. Ik zal me vooral focussen op projecten met betrekking tot gastvrijheid binnen de afdelingen Eten en Drinken, het Patiënten Servicepunt en Schoonmaak.
Neem contact op
Email: s.p.panetta@olvg.nl
Marije Voors
Projectmedewerker
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
Mijn passie voor maatschappelijke kwesties heeft me bij SiR Goodwill gebracht, en ik ben ontzettend enthousiast over mijn rol als projectmedewerker. Dit is mijn eindstage vanuit de Hotel Management School Maastricht, en tot en met januari 2025 ga ik aan de slag met verschillende projecten. Tijdens mijn studie heb ik inzicht gekregen in de impact van gastvrijheid en hoe dit kan bijdragen aan een positieve ervaring voor patiënten en bezoekers in de zorgsector. Bij SiR Goodwill leer ik met veel plezier over de praktische en strategische kant van gastvrijheid in de zorg.
In werk mee aan het project over het nieuwe eet- en drinkconcept van het Martini Ziekenhuis, evenals het nieuwe eet- en drinkconcept en de schoonmaakdiensten van Nieuw Unicum. Ik heb een brede interesse, en door de afwisseling in projecten krijg ik de kans om vanuit verschillende hoeken te leren tijdens mijn stage. Gedurende de week reis ik van stad naar stad om de verschillende instellingen en ziekenhuizen te bezoeken en hier te werken, wat goed bij me past, want ik houd van uitdaging en een dynamische werkomgeving.
Neem contact op
Email: m.a.voors@olvg.nl
Roos
Projectmedewerker
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
Mijn passie voor de zorg heb ik ontdekt tijdens mijn minor Business in Zorg aan de Haagse Hogeschool. Hier heb ik veel geleerd over facilitaire dienstverlening binnen de zorgsector.
Dankzij deze minor ben ik bij SiR Goodwill terechtgekomen, waar ik momenteel mijn derdejaars stage volg voor de opleiding Facility Management. Tijdens een gastcollege over gastvrijheid ben ik erg enthousiast geworden voor het bedrijf zelf. Het geeft me veel voldoening om mijn steentje bij te dragen aan de zorgsector, vooral op het gebied van gastvrijheid, iets waar ik echt energie van krijg. Voor SiR Goodwill mag ik het aankomende half jaar mij bezighouden met allerlei verschillende opdrachten in verschillende steden.
Partners
Volg ons op LinkedIn!
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Contact
Bisschop Romerostraat 13
1447 ZV Purmerend
M +31(0)6 53 83 77 46
E sepp@sirgoodwill.org