Wij zijn het SiR Goodwill team – klaar om in co-creatie te schitteren!
Gastvrijheid zit in ons dna
Ons team bestaat uit twee senior adviseurs, twee junior adviseurs, en een aantal projectmedewerkers afkomstig van Hotelschool The Hague, Hotel Management School Maastricht, ROCTOP, HAS Hogeschool en Zuyd Hogeschool.



Sepp Rickli
Eigenaar en mede-ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Neem contact met mij op
Email: sepp@sirgoodwill.org
Telefoon: 0653837746

Bastiaan Stoker
EXPERIENCE CONSULTANT
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
Inmiddels ben ik alweer een aantal jaren werkzaam namens SiR Goodwill bij verschillende opdrachtgevers in de zorg. Ik denk graag mee met zorgprofessionals over “hoe kunnen we hospitality belangrijk en borgen in de verschillende processen?” Met uiteindelijk als doel de relatie van de zorg organisatie met hun patiënt te optimaliseren. Het is hierin essentieel om de eindgebruiker/patiënt onderdeel te maken van het verbeterproces.
Mijn achtergrond is Hotelschool The Hague en verschillende ervaringen in de horeca. Binnen onze projecten maken wij hospitality en de relatie met de eindgebruiker belangrijk. Als ik dan mag terugkijken bij de verschillende horecagelegenheden waar ik heb gewerkt, springt er eentje voor mij bovenuit. Dat is Kasteel de Wittenburg in Wassenaar. Een prachtige locatie waar kwaliteit altijd voorop staat. Tijdens mijn jaren bij de Wittenburg heb ik prachtige evenementen van groot tot klein meegemaakt. Alle evenementen zijn daar even belangrijk en iedereen die een kasteel bezoekt moet zich speciaal voelen. Het zit dan met name in de kleine details die een grote indruk maken op de gasten. Het is mooi om deze ervaringen nu in de zorg te mogen en kunnen vertalen.
Mocht je benieuwd zijn over het pad dat mij tot dit punt heeft gebracht, kun je mij gerust een berichtje sturen!
Neem contact met mij op
Email: bastiaan@sirgoodwill.org
Telefoon: 0651817936

Sophie Panetta
Projectmedewerker
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
De afgelopen vijf jaar heeft mijn passie voor de zorgsector zich ontwikkeld door mijn bijbaan in de ouderenzorg en vrijwilligerswerk bij een hospice.
Omdat iets bijdragen aan de maatschappij me voldoening geeft, vind ik het implementeren van gastvrijheid in de zorg en het verbeteren van patiëntbeleving erg interessant. Hier heb ik op theoretisch vlak veel over geleerd tijdens de minor ‘Horizons in Hospitality’. Nu is het tijd om deze kennis om te zetten naar de praktijk, tijdens mijn stage als projectmedewerker bij het OLVG-ziekenhuis in Amsterdam West en Oost. Ik zal me vooral focussen op projecten met betrekking tot gastvrijheid binnen de afdelingen Eten en Drinken, het Patiënten Servicepunt en Schoonmaak.
Neem contact op

Emma Wieman
Projectmedewerker
NIET WIJZIGEN
Als eigenaar en mede ontwikkelaar van de SiR Goodwill Methode – die wetenschappelijk onderbouwd is door Olaf Hermans – voel ik mij verantwoordelijk om samen met een top team organisch te groeien EN voor onze opdrachtgevers/partners een 9+ patiënt/eindgebruiker beleving te creëren. Door mijn achtergrond in de Hotellerie is gastvrijheid een beproefde kwaliteit en weet ik dat de beleving de overstijgende trap is om een tevredenheid van 9+ voor de eindgebruiker/patiënt te kunnen waarborgen. (H)echte relaties tussen verschillende stakeholders waar onderscheidende gastvrijheid oprecht en met passie beleefd wordt, staat voor mij centraal.
Mocht je interesse hebben in mijn verhaal, of meer informatie willen over de SiR Goodwill Methode, kun je mij altijd bellen of een berichtje sturen.
Lees hier mijn verhaal
Tijdens de minor ‘Horizons in Hospitality’ ontdekte ik mijn passie voor de zorgsector. Tijdens een project voor het St. Jans Gasthuis in Weert ervaarde ik hoe groot de impact van hospitality is op het welzijn van patiënten. Deze inzichten motiveerden mij om mijn kennis en vaardigheden in te zetten met als doel om de patiëntervaring te verbeteren. Nu krijg ik de kans om deze passie verder te ontwikkelen tijdens mijn managementstage bij SiR Goodwill als projectmedewerker, in het kader van mijn opleiding aan de Hotel Management School Maastricht. Mijn doel? Een warme en gastvrije zorgomgeving creëren waarin patiënten zich op hun gemak voelen en met een glimlach terugkijken op hun verblijf.
Neem contact op
Partners
Volg ons op LinkedIn!
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Contact
Bisschop Romerostraat 13
1447 ZV Purmerend
M +31(0)6 53 83 77 46
E sepp@sirgoodwill.org