✨Ambassadeurs: de sleutel tot betekenisvolle belevingsmetingen!✨

Vandaag nemen we je mee naar de onmisbare rol van ambassadeurs binnen de wetenschappelijk onderbouwde SiR Goodwill methode. Deze gepassioneerde medewerkers of eindgebruikers spelen een cruciale rol in het vertegenwoordigen van de eindgebruikers in belevingsmetingen. In onze belevingsmetingen vragen wij alle respondenten of ze interesse hebben om betrokken te blijven bij verdere ontwikkelingen. Uit de geïnteresseerden selecteren wij dan geschikte ambassadeurs die gedurende het verbetertraject waardevolle input kunnen leveren. Waarom zijn zij zo waardevol in dit proces? Ontdek het hieronder!

Wat is een ambassadeur?

Een ambassadeur is een hoog betrokken eindgebruiker of medewerker. Hij of zij representeert de eindgebruikers bij een verbetertraject en denkt graag mee over hoe het beter kan.

Het belang van ambassadeurs

Waardevolle input: Ambassadeurs zijn in staat om de eindgebruikersgroep te representeren. Hun mening is daarom van grote waarde. Ze begrijpen als geen ander de wensen en uitdagingen van de gebruikers. Deze betrokkenheid stelt hen in staat om diepgaande inzichten te verkrijgen tijdens belevingsmetingen.

Duurzame verbetering: Ambassadeurs streven naar voortdurende verbetering en betrokkenheid. Ze blijven niet stilstaan na één belevingsmeting, maar nemen actief deel aan workshops, trainingen en brainstormsessies om oplossingen te ontwikkelen en te implementeren. Dankzij hun voortdurende betrokkenheid dragen ambassadeurs bij aan een duurzame verbetering van de klantervaring op de lange termijn.

Meer weten? Volg ons op LinkedIn of kijk verder rond op onze website!

visual over het belang ambassadeurs